بخشنامه نظارت بر خريد تجهيزات رايانه اي
1- كليه درخواست هاي خريد رايانه و تجهيزات جانبي بايد به تأييد مركز آمار و فن آوري اطلاعات دانشگاه يا كارشناس مربوطه در هر يك از مراكز تابعه برسد.
2- كارشناس فناوري اطلاعات موظف است بررسي هاي كارشناسي نسبت به هر يك از درخواست ها را انجام داده و نسبت به تأييد و يا رد هر يك با ذكر
دليل اقدام نمايد .
3- كارشناس فناوري اطلاعات موظف است مشخصات هر يك از تجهيزات را با تجهيزات مورد تأييد دانشگاه كه به صورت ادواري توسط مركز آمار و فن آوري
اطلاعات اعلام و همچنين در سايت اين مركز ITبه آدرس http://ict.dums.ac.ir (که در قسمت واحد زیر ساخت وشبکه وسپس سخت افزار ودرنهایت
در قسمت مشخصات سیستم های پیشنهادی قرار دارد)،درج گرديده مطابقت دهد و از هر گونه دخل و تصرف در اين خصوص خودداري نمايند .
4- تمام تجهيزات رايانه اي خريداري شده پس از خريداري بايد توسط كارشناس فناوري اطلاعات بازبيني شده و نسبت به بررسي فني قطعات ، گارانتي
قطعات و مطابقت آنها با درخواست اوليه اقدام و در صورت مشاهده هر گونه اختلاف موارد را به شركت مربوطه و كارپردازي اعلام و تا حصول نتيجه نهايي و
مطابقت كامل قطعات پيگيري نمايند .
5- مسئولين تداركات و كارپردازان بايد در اين خصوص همكاري لازم را با كارشناس فناوري اطلاعات معمول دارند
6- كارشناس فناوري اطلاعات پس از بازبيني و تأييد قطعات و تجهيزات نسبت به الصاق برچسب كنترل كيفي با درج تاريخ روز و نيز تكميل فرم ليست قطعات
رايانه ( صرفاً جهت رايانه ها ) و الصاق آن روي كل رايانه اقدام نمايند .
7- واحد هاي امور مالي ، تداركات و فناوري اطلاعات مسئوليت اجراي اين بخشنامه را عهده دار خواهند بود
8- روسا و مديران هر يك از واحد هاي تابعه مسئوليت نظارت بر حسن اجراي اين بخشنامه را برعهده دارند . |