«ضوابط و قوانین ایجاد و راه اندازی ساب پورتال های دانشگاه علوم پزشکی دزفول»
|
هر وب سایت یک نماینده به عنوان مدیر سایت دارد و آموزش های لازم نیز از طرف این مدیریت به مدیر فناوری اطلاعات داده خواهد شد. |
|
|
به جهت امنیت در سایت در صورت تغییر کارشناس سایت می بایست تمامی دسترسی ها را کامل به فرد جدید معرفی شده تحویل دهد و فرد جدید از طریق نامه جهت هماهنگی های لازم به این مدیریت معرفی گردد. |
|
|
کارشناس سایت موظف است در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشد. برای ایجاد امنیت بیشتر رمز عبور کارشناس سایت و اعضاء تعریف شده کنترل و بازنگری گردد و یا به صورت دوره ای تغییر داده شود. |
|
|
پس از ایجاد وب سایت، مسئولیت مدیریت محتوا و هر آنچه که بر روی اینترنت از طریق آدرس مربوطه قرار می گیرد به عهده کارشناس سایت و مجموعه تحویل گیرنده آن می باشد. |
|
|
کارشناس سایت موظف است در صورت تعریف عضو علاوه بر کنترل سطح دسترسی و آموزش لازم به اعضاء جهت حفظ محرمانگی رمز عبور به این نکته توجه نماید که هر رمز عبور در اختیار یک کاربر قرار گیرد. |
|
|
کارشناس سایت به صورت دوره ای رمز عبور خود را تغییر دهد. |
|
|
در صورتی که هر یک از وب سایت های ایجاد شده، در طول سه ماه پیوسته، به روز رسانی نشوند ابتدا نیمه فعال و در صورت عدم به روز رسانی در سه ماه دوم، غیر فعال می گردد و اگر هیچ درخواستی تا سه ماه بعد از غیر فعال شدن مبنی بر فعال نمودن مجدد از طرف واحد مربوطه ارسال نگردد وب سایت مربوطه حذف می گردد. |
|
|
درخواست ایجاد، حذف و معرفی یا تغییر ادمین یک وب سایت در پورتال دانشگاه علوم پزشکی دزفول فقط از طریق نامه رسمی صورت می پذیرد.(هر وب سایت یک ادمین دارد و سایر اعضاء با سطح دسترسی های مورد نیاز، توسط همان ادمین تعریف می شود.) |
|
|
کارشناس سایت تمامی اعضاء تعریف شده را بازنگری و در صورت عدم استفاده حذف نماید. |
|
|
جهت کنترل بهتر و یکپارچگی حوزه هایی که چندین وب سایت دارند در صورت امکان، اطلاعات را در یک وب سایت متمرکز و وب سایت های اضافه را به این مدیریت اعلام نمایند تا حذف گردد. |
|
|
جهت پشتیبانی و رفع هرگونه اشکال در پورتال با کارشناس پورتال دانشگاه خانم خدیجه رحیمی پویا ، شماره تماس 06142428204 داخلی 1008 اعلام نماید. |
|